Η νέα στρατηγική του ΕΟΤ για την προβολή της χώρας στο εξωτερικό

H νέα διαφημιστική εκστρατεία του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού, που λανσαρίστηκε στη Διεθνή Έκθεση Τουρισμού του Βερολίνου δεν είναι μια απλώς μια καμπάνια.

Βασισμένη σε ένα στρατηγικό πλάνο τριετίας, η καμπάνια με κεντρικό σύνθημα ALL YOU WANT IS GREECE θα οδηγήσει τη χώρα μας στην επόμενη μέρα, στο νέο αφήγημα για τον ελληνικό τουρισμό.

Το συνολικό στρατηγικό πλάνο, αλλά και η στόχευση της καμπάνιας του 2021, προέκυψε μετά από εκτενή διαβούλευση του ΕΟΤ με όλους τους θεσμικούς φορείς του τουρισμού και την ελληνική τουριστική αγορά.

Τα δύο βασικά χαρακτηριστικά της στρατηγικής, λοιπόν, που ανέπτυξε ο ΕΟΤ σε συνεργασία με τις εταιρείες Ogilvy – AQ Strategy, είναι η προσαρμοστικότητα και η ευελιξία, τα οποία είναι και τα απαραίτητα στοιχεία διαχείρισης της πρωτοφανούς κατάστασης που βιώνει ο κόσμος στην εποχή του Covid-19.

Αξίζει να σημειωθεί πως, σύμφωνα με τα στελέχη του ΕΟΤ, η καμπάνια λαμβάνει σαφέστατα υπ’ οψιν τις προηγούμενες προσπάθειες της χώρας και του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού (Live your myth in Greece, Greece 365, κλπ) για την προώθηση του τουριστικού προϊόντος. Είναι προσαρμοσμένη όμως απόλυτα στο αίσθημα (sentiment) των ημερών λόγω Covid-19.

Στόχοι της νέας καμπάνιας του ΕΟΤ

Ξεκάθαρη στόχευση της νέας καμπάνιας είναι να προσελκύσει περισσότερους επισκέπτες, όλο το χρόνο, αναδεικνύοντας τη μοναδικότητα της χώρας (Only in Greece) και των ανθρώπων της.

Επίσης, δεύτερος στόχος της καμπάνιας είναι να αναδείξει ότι εκτός από το μοντέλο «ήλιος και θάλασσα», η Ελλάδα έχει πολλά περισσότερα να δώσει στο μελλοντικό ταξιδιώτη.

Γαστρονομία και κρασί, πολιτισμό, τέχνη, υπέροχα βουνά και λίμνες, ποτάμια, πόλεις ζωντανές, ανθρώπους ανοιχτούς, έτοιμους να προσφέρουν μοναδικές εμπειρίες όλο το χρόνο. Ο κάθε τόπος έχει τη δική του ιστορία να πει, και είναι μοναδική.

Η καμπάνια του 2021 και η γενικότερη στρατηγική αποτυπώνεται και στο νέο visitgreece.gr, το επίσημο portal του ελληνικού τουρισμού που θα παρουσιαστεί στο ελληνικό και το διεθνές κοινό σε λίγες εβδομάδες.

Στο πλαίσιο αυτό, όλη η χώρα αντιμετωπίζεται ως ένας εν δυνάμει τουριστικός προορισμός (παράκτια και ενδοχώρα) με ιδιαίτερα χαρακτηριστικά, αυθεντικότητα και ξεχωριστή ταυτότητα.

Τέλος, στόχος του Ελληνικού Οργανισμού Τουρισμού είναι να παρουσιάσει τη χώρα με το σύγχρονο πρόσωπο της, να μεταφέρει μια φρέσκια εικόνα που θα καταστήσει την Ελλάδα κορυφαίο προορισμό τη φετινή σεζόν, αλλά και την επόμενη μέρα.

Δ. Φραγκάκης: Ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα

Σε ομιλία του στη μεγαλύτερη τουριστική έκθεση της Ευρώπης ITB, με περισσότερους από 3.500 εκθέτες από 150 χώρες του κόσμου, που φέτος σηματοδότησε, ψηφιακά, την έναρξη της νέας τουριστικής περιόδου, ο Γενικός Γραμματέας του ΕΟΤ κ. Δημήτρης Φραγκάκης δήλωσε σχετικά: «Το μήνυμά μας φέτος είναι καθαρό και απλό. Μετά από τις δυσάρεστες εμπειρίες του περασμένου έτους, ήρθε η ώρα για νέες, χαρούμενες εμπειρίες. Και… ό,τι ψάχνει ο ταξιδιώτης βρίσκεται στην Ελλάδα. All you want is Greece. Βλέπουμε μια ευκαιρία για τη χώρα μας να επαναπροσδιορίσει τη θέση της με νέο αφήγημα, πέρα από το μοντέλο της θάλασσας και του ήλιου. Επικεντρώνουμε στην αυθεντικότητα, την ιδιαίτερη ταυτότητα και τους ανθρώπους. Η Ελλάδα έχει να προσφέρει πολλά περισσότερα».