1o Greek Alternative Tourism Workshop

Χάγη – Ολλανδία,
16 Απριλίου 2019


H Χάγη φιλοξενεί για πρώτη φορά τον εναλλακτικό τουρισμό της Ελλάδας

Στο Workshop “Greek Alternative Tourism 2019” στη Χάγη, θα πραγματοποιηθούν Β2Β συναντήσεις που θα διαρκέσουν 3-4 ώρες των Ελλήνων συμμετεχόντων με εξειδικευμένους πράκτορες της ολλανδικής αγοράς. Επιπρόσθετα, στον ίδιο χώρο σε ειδικά διαμορφωμένο πόντιουμ, θα πραγματοποιηθούν 2-3 ολιγόλεπτες ομιλίες.
H μακροχρόνια εμπειρία μας στη διοργάνωση διεθνών Workshops και η συνεργασία με τον ΕΟΤ και τον Ελληνο-Ολλανδικό Εμπορικό και Βιομηχανικό Σύνδεσμο (HEDA) αποτελούν εγγύηση ποιότητας των υπηρεσιών που παρέχουμε.

Αντισταθμιστικά οφέλη

ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΙΣ

Κόστος Συμμετοχής: € 1.500 + Φ.Π.Α.

  • Συμμετοχή της Εταιρίας σας στη διενέργεια B2B συναντήσεων.
  • Προβολή της Εταιρίας σας σε υλικά προβολής και επικοινωνίας της εκδήλωσης (δελτία τύπου στην Ελλάδα, αφίσες στο χώρο της εκδήλωσης, κ.ά.).
  • Προβολή φωτογραφιών και βίντεο της Εταιρίας σας σε οθόνες στο χώρο των B2B συναντήσεων και του επίσημου δείπνου.
  • Διανομή έντυπου ή άλλου προωθητικού υλικού της Εταιρίας σας σε όλους τους παρευρισκόμενους (το υλικό θα μεταφερθεί με δική σας ευθύνη στο χώρο της εκδήλωσης).
  • Συμπερίληψη δικού σας προωθητικού υλικού (το υλικό θα δοθεί σε εμάς σε ηλεκτρονική μορφή) στο press kit που θα διανεμηθεί στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης που θα παρευρεθούν στην εκδήλωση.

ΔΗΜΟΙ

Κόστος Συμμετοχής: € 3.000 + Φ.Π.Α.

  • Συμμετοχή του Δήμου σας στη διενέργεια B2B συναντήσεων.
  • Προβολή του Δήμου σας σε υλικά προβολής και επικοινωνίας της εκδήλωσης (δελτία τύπου στην Ελλάδα, αφίσες στο χώρο της εκδήλωσης, κ.ά.).
  • Προβολή φωτογραφιών και βίντεο του Δήμου σας σε οθόνες στο χώρο των B2B συναντήσεων και του επίσημου δείπνου.
  • Διανομή έντυπου ή άλλου προωθητικού υλικού του Δήμου σας σε όλους τους παρευρισκόμενους (το υλικό θα μεταφερθεί με δική σας ευθύνη στο χώρο της εκδήλωσης).
  • Συμπερίληψη δικού σας προωθητικού υλικού (το υλικό θα δοθεί σε εμάς σε ηλεκτρονική μορφή) στο press kit που θα διανεμηθεί στους εκπροσώπους των μέσων ενημέρωσης που θα παρευρεθούν στην εκδήλωση.

ΧΑΓΗ/ΟΛΛΑΝΔΙΑ

Η Χάγη, διοικητική πρωτεύουσα της Ολλανδίας, βρίσκεται στα δυτικά της χώρας, εκτείνεται σε 100χλμ² και είναι η τρίτη μεγαλύτερη πόλη της Ολλανδίας, μετά το Άμστερνταμ και το Ρότερνταμ. Μεγάλες επιχειρήσεις έχουν τα διοικητικά τους κέντρα στη Χάγη, καθώς επίσης και κυβερνητικά υπουργεία και δημόσιοι οργανισμοί. Παράλληλα, η Χάγη είναι δικαστική πρωτεύουσα των Ηνωμένων Εθνών καθώς στη πόλη βρίσκεται το Δικαστήριο Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων.

ΜΑΝΤΟΥΡΟΝΤΑΜ

Το Μαντουροντάμ (Madurodam), ο χώρος διεξαγωγής του 1ου Greek Alternative Tourism Workshop είναι ένα καταπράσινο ψυχαγωγικό πάρκο που μπορεί κανείς να δει όλα τα εκπληκτικά αξιοθέατα που προσφέρει η Ολλανδία σε μικρογραφία. Για το λόγο αυτό, η πόλη είναι γνωστή και ως η πόλη-μινιατούρα της Ολλανδίας. Η αναπαράσταση όλων αυτών των αξιοθέατων που αποτελεί πιστή αντιγραφή τους είναι εκπληκτική, καθώς δίνει βάση και στην πιο μικρή λεπτομέρεια. Δείτε περισσότερες πληροφορίες στο www.madurodam.nl

ΕΟΤ

Ο Ελληνικός Οργανισμός Τουρισμού (ΕΟΤ) αποτελεί Νομικό Πρόσωπο Δημοσίου Δικαίου υπό την εποπτεία του Υπουργείου Τουρισμού. Κύρια αποστολή του είναι η οργάνωση, ανάπτυξη και προώθηση του τουρισμού στην Ελλάδα με την αξιοποίηση όλων των δυνατοτήτων της χώρας, ακολουθώντας δράσεις τουριστικής προβολής της Ελλάδας στο εσωτερικό και το εξωτερικό αλλά και κάθε άλλη δραστηριότητα που κρίνεται απαραίτητη για την υποστήριξη και προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος.

Ελληνο-Ολλανδικός Σύνδεσμος Εμπορίου και Βιομηχανίας


Ο Ελληνο-Ολλανδικός Σύνδεσμος Εμπορίου και Βιομηχανίας ιδρύθηκε το 1994 από μια ομάδα Ελλήνων και Ολλανδών επιχειρηματικών και αποτελεί μη κερδοσκοπικό οργανισμό με Διοικητικό Συμβούλιο και μέλη.

Αποστολή του Συνδέσμου είναι η βελτίωση των διμερών επαφών μεταξύ Ελληνικών και Ολλανδικών επιχειρήσεων. Όραμά του είναι να αποτελέσει έναν ισχυρό συνδετικό κρίκο για τη διαφύλαξη της επιχειρηματικής κουλτούρας μεταξύ Ολλανδίας και Ελλάδας.

Στόχοι:

  • Βελτίωση και προώθηση των οικονομικών και εμπορικών σχέσεων των δύο χωρών.
  • Παροχή αξιόπιστων επιχειρηματικών υπηρεσιών στα μέλη.
  • Διευκόλυνση και ανάπτυξη πολιτισμικών σχέσεων μεταξύ των δύο χωρών.
  • Δημιουργία σχέσεων μεταξύ των ελληνικών και ολλανδικών επιχειρήσεων αποτελώντας το συνδετικό κρίκο μεταξύ τους και προωθώντας τις οικονομικές και εμπορικές σχέσεις μεταξύ των δύο χωρών.